Snelle levering

Niet goed, geld terug

Gratis presentje vanaf €25

Gratis verzending vanaf €95

FAQ

Hier vind je alle veelgestelde vragen

  • Wat zijn de levertijden van Make My Moment?

    Wij versturen betaalde bestellingen op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag om 16.00 via PostNL. Heb je een spoedlevering? Laat het ons weten, dan kijken we wat er mogelijk is!

  • Kan ik producten retourneren?

    Binnen 14 dagen kunnen producten die niet zijn gebruikt geretourneerd worden, mits ze onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Uitzondering: gepersonaliseerde artikelen; deze kunnen niet geretourneerd worden. Retourzendingen kunnen voldoende gefrankeerd gestuurd worden naar: Make My Moment, afd. retouren, Maasboulevard 144 3011 TX Rotterdam.
    Het gecrediteerde bedrag wordt binnen 14 dagen na het ontvangen van het retourgestuurde artikel op het rekeningnummer teruggestort.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten bedragen €4,95 per bestelling. Bij een bestelling vanaf €95 zijn de verzendkosten 0!

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Nadat je een bestelling plaatst, wordt deze zo snel mogelijk verpakt en verzonden. Zodra het pakket opgehaald is door. hettransportbedrijf, activeren we het pakketnummer, waarna je een e-mail zult ontvangen met de trackinglink.

  • Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

    Als je na het plaatsen van je bestelling geen orderbevestiging ontvangt per e-mail, kan het zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt opgegeven. Neem dan contact met ons op, dan zullen wij de bestelgegegevens bijwerken zodat je alsnog de orderbevestiging kunt ontvangen. LET OP: het kan 24 uur duren voordat je je orderbevestiging ontvangt. Ook kan de orderbevestiging in je spamfolder zijn beland!

  • Wat moet ik doen als ik mijn gegevens verkeerd heb ingevoerd?

    Als je per ongeluk verkeerde gegevens op hebt gegeven, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat deze gewijzigd kunnen worden. Wij kunnen echter niet garanderen dat de bestelling nog niet verzonden is. Als de bestelling al verzonden is, en de onjuiste informatie is van invloed op de bezorging van het pakket, is de klant verantwoordelijk voor de extra kosten die kunnen optreden.